Veelgestelde vragen
Bestelling en levering.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Bestellingen hebben 1–3 werkdagen nodig om verwerkt te worden voordat ze verzonden worden. Zodra uw artikelen zijn verzonden, bedraagt de geschatte levertijd 4–10 dagen.
Hoe controleer ik de status van mijn bestelling?
Na voltooiing van de bestelling ontvangt u een e-mail en/of sms ter bevestiging van uw bestelling. U ontvangt ook een verzendbevestiging en een trackingnummer via e-mail en/of sms zodra uw pakket is klaargemaakt voor verzending. Als u vragen heeft over de status van uw bestelling of de e-mail niet heeft ontvangen, neem dan alstublieft contact met ons op.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Onze artikelen worden soms al de volgende werkdag verzonden, dus u moet snel contact met ons opnemen.
We kunnen geen annuleringen accepteren zodra uw bestelling het verzendproces is gestart, 24 uur na aankoop. Neem alstublieft toch contact met ons op, we zullen ons best doen om u te helpen.
Mijn bestelling is niet aangekomen, ik denk dat het verloren is?
Als u denkt dat uw bestelling vertraagd is of verloren is gegaan tijdens de post, neem dan alstublieft contact met ons op en we starten een onderzoek met de koerier. Helaas kunnen we uw bestelling niet opnieuw verzenden of u terugbetalen totdat de koerier het onderzoek heeft afgerond. We houden u op de hoogte en nemen contact met u op zodra het onderzoek is afgerond.
Verzendt u alle producten binnen mijn bestelling tegelijk?
Meestal verzenden we onze producten in dezelfde groep. Echter, als er een extreem grote vraag is naar een product dat u heeft besteld, kan het later aankomen dan de andere producten die u heeft besteld.
Betalingen
Welke kaarten accepteert u?
We accepteren alle grote credit- en debetkaarten, waaronder Visa, Mastercard en American Express. U kunt ook veilig betalen met PayPal.
Waar is mijn terugbetaling?
We streven ernaar om terugbetalingen binnen drie dagen te verwerken nadat een artikel bij ons is geretourneerd. Houd er echter rekening mee dat uw bank enkele dagen kan duren om de betaling terug op uw rekening te verwerken. Houd daarom tot tien werkdagen na het terugsturen van het artikel aan voordat u contact met ons opneemt over uw terugbetaling. We nemen per e-mail contact met u op om u te laten weten wanneer uw terugbetaling is verwerkt.
Is het veilig om online te kopen?
Ja, axmof.nl gebruikt industriestandaard SSL-encryptie om uw gegevens te beschermen. Alle gevoelige informatie zoals uw naam, adres en kaartgegevens worden gecodeerd zodat ze alleen op de beveiligde servers kunnen worden gelezen.
Worden al mijn gegevens beschermd op uw site?
Absoluut! We nemen privacy en beveiliging zeer serieus. Alle bestellingen worden veilig verwerkt via Shopify, een van de grootste, veiligste en meest vertrouwde merken in e-commerce.
Andere vragen
Ik moet mijn bestelling wijzigen, wie kan mij hierbij helpen?
Als u uw bestelling wilt bewerken of wijzigen, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via onze Contactpagina. Helaas kunnen we geen wijzigingen of annuleringen meer doorvoeren zodra uw bestelling is verwerkt (24 uur na de bestelling).
De goederen die ik heb ontvangen zijn beschadigd, wat moet ik doen?
Als u bij levering een beschadigd of niet zoals beschreven artikel heeft ontvangen, neem dan onmiddellijk contact met ons op zodat we het probleem kunnen oplossen. Bezoek ook ons Terugbetalingsbeleid om te zien of u in aanmerking komt voor een terugbetaling.